Hai awak :)

Saturday, November 26, 2011

Kisah Oktober

Sometimes, bila kita tak dapat mengawal perasaan kita, anything might be done by the person, samalah macam aku, mungkin syaitan dah mengawal minda aq, sampai aku terlupa apa azam aku sendiri, maybe, tp sekarang, aq akan cuba berubah sedikit demi sedikit, try to be a good girl, and a beter muslimah, try to forget about it?? ouh, tidak sama sekali, aq akan jadikan ianya sebagai memory lama aq, sesuatu yang perit untuk diingati, tp perkara tulah yg buatkan aq rasa lebih bersemangat,not trying to forget, tpi semaikan dalam hati aku, kalau dlu, aq rasa dkat, tpi skarang, aku perasan lama2 semakin jauh, aq faham, mungkin timbul kekesalan dlam hati, andai masa lalu boleh berpatah balik, mungkin aq akan lebih berhati- hati, tapi apakan daya, i'm just a person, btollah pepatah melayu, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya, tpi aq nak tukar sket jadi, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata perit dirasa, so, stelah aq mencari ketenangan dan memohon kpd-Nya tunjukkan jalan yg sebaiknya kpd aq, aq dah nekad!

-SEGALANYA DITENTUKAN OLEH ALLAH S.W.T, ALLAH MENUNJUKKAN JALAN YANG BAIK TERHADAP UMATNYA-


Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment