Hai awak :)

Saturday, April 7, 2012

31 April 2012


macam tak percaya...
bila je aku berkomunikasi dgn abah melalui public phone asrama,
aku terkejut tak terkata, ketika itu, air mata ditahan dripada terus jatuh...
tetapi terjatuh juga...
akhirnya apa yg aku idamkan telah berada di hadapan aku...
sungguh aku tak percaya...
harapan yg hanya kecil...
tak sangka Allah telah mengizinkan aku untuk mendapatkannya...
aku selalu fikir tak kisahlah masa aku gembira ataupun sedih...
setiap yg berlaku ada hikmahnya,
mmg betul,
saat aku sedih, aku akan kuatkan hati, walaupun aku kdg2 tak dpat terima, ada hikmah di sebalik kesedihan itu...
tp sbnrnya... Allah nak berikan pelangi untuk kita...
Allah lebih bijak mengatur segalanya....

Dear Abah and ma...
thanks for this present...
walaupun keputusan kakak thun ni takdelah bgus sgt,
tp mereka sggup...
dgn harapan aku akan lebih bersemangat lagi dgn pemberian itu...

-TERIMA KASIH :)-

Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment