Hai awak :)

Tuesday, August 12, 2014


Harini 12/8/2014.. keputusan UPU keluar... Alhamdulillah, buat pertama kalinya dpt twrn universiti. Universiti Malaysia Perlis. Jauh aku merantau kali ni. Dah nak ke Thailand dah. Course pun yang aku sendiri tak pasti aku boleh lakukan ataupun tidak. Mechanical Engineering (Materials Engineering). Yang tak pernah terlintas langsung dlm angan2 aku besar nanti...

Mungkin, orang kata..

"Nak buat mcm mana.. Yang tu terbaik untuk Nadiah.."

Aku pun, nak jugak sedapkan hati. Tak nak fkir susah sebelum aku cuba. Tapi, entah.. Mungkin aku tak boleh tahan sebak di dada... Kos yang paling aku nak jauhkan, kini milik aku.. Aku pun tak pasti.. Sekarang ni, aku nak sgt peluk seseorang, lepaskan semua yang ada.. Menangis sepuasnya.. Dan dgr dia kata..

"Nadiah, kenapa diam je, menangislah kalau nak, tkpe.. takde org kat sini... lepaskan je semua.."

*Semoga rayuan ke UPM diluluskan. Amin. InsyaAllah..



Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment