Hai awak :)

Friday, September 28, 2012

Happy sixth birthday Hanani :)

Assalamualaikum :)

26 September 2012.....
Selamat Hari Jadi Hanani :)
call rumah beberapa minit sebelum maghrib....
hehehe... padan muka aku kena marah dgn ustaz....

5.30 ptg balik.... 
aq pulak tertidur sampai 5.40... mana tak marah ma..... trus cpat2 ambil wuduk solat asar.... dkat bilik wuduk... dgr bunyi org lari... dgr je bunyi tu aq dah tahu tu hanani lari2 nk panggil aq dkat dorm... 
then cpat2 pergi solat... kemas baju pun tak lagi... 6.10 baru turun... 
perkara wajiblah kan... dalam kereta kena bebel... yelah ,ma jarang ambil aku... selalu abah je... sbelum2 ni pulak aku yg tunggu abah, ni ma pulak tunggu aku, tak ke pelik....

masa tgah ambil wuduk, nani ckp lepas ni nak pergi ambil abg pulak... habis je wuduk....
"nak ambil abang????????????" *apa abang punya kereta rosak ke??*
"hmmmmmm.. lepastu ma kata nak pergi jln2"

#padahal sbnrnya nak ambil abah... -____-"

rupanya barulah aku tahu... abah nak beli hadiah birthday untuk nani.... hadiahnya mmg tak sesuai untuk budak kecik mcm dia... alasan abah.... konon nak beli untuk hanani... sbnrnya dia yg nak.....hahahaha... pastu ckp aku jeles.... huhuhu... tk jeles pun lah....~~~

tiba di rumah... mcm biasa, makan, tgok tv, abah dgn nani dah x sabar dgn 'hadiah' yg baru dibeli tu... hanani sntuh sikit, abah tempik, siapa punya sbnrnya ni bah???? XD

tibalah waktu naik ke bilik.....
pintu di buka, tak sabar nak masuk bilik.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"HANANI!!!!!!!!!!!! APA NANI DAH BUAT KAT BILIK KAKAK NI......!!!!!"
dari bawah aq dgr hanani gelak2.... 
bertuah punya budak....


bakul sampah??? 

berus gigi pun boleh ada dalam bilik???

nak kata dia boleh baca... xdelah pandai baca sgt.... dia baca apa ni???

:OOOO

surat layang... "bukat surat???"

hah... ini isinya???

BM mesti A ni.......~~ tgok dia punya 9, 12... hahaha.....




 Dan aku pun ternampak satu objek pelik... dan tak tahu kenapa... aku nak bukak...


tak boleh nak bukak sampai habis dah... liat sangat....



Bertuah punya budak :)



Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment