Hai awak :)

Saturday, November 17, 2012

aku pernah...


masa form 3....
aku pernah demam seminggu sbb chemical substances...
aku penah pengsan 2, 3 kali sbbkan chemical substances....
aku pernah tersedak sbb bau chemical substances...
aku pernah tolak twaran untuk buat chemical experiments sendiri...
aku pernah suruh org tolong aku buatkan chemical experiments...
aku pernah tak involve dalam experiments, hanya melihat saja....
sikit bahan kimia terkena tgn aku, terus aku cuci tgn aku guna sabun atau air....
aku sensitive bahan kimia....
aku tak tahu kenapa....
mungkin sbb tu kot... aku mcm ni...
benda tu meninggalkan kesan mendalam dalam hidup aku....

tapi bila aku fikir balik...
mcam mana dgn cita2 aku yang mungkin melibatkan bahan2 mcam tu nanti....???


Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment