Hai awak :)

Saturday, May 2, 2015

Flash


Harini aku mandi, saat aku mula memicitkan sabun dlm bakul mandi ke atas tangan, tiba tiba jamban duduk tu mula mem'flash'kan dirinya... Aku rasa ada sesuatu yang tak kena dan sangat ajaib sedang berlaku pada aku... Aku mula memberanikan diri mcm watak dlm cite Conjuring cucuh mancis tgok dlm gelap tu.. Orang kata apa gunanya engineer kalau tak tahu salasilah jamban.. Aku mula mempraktikkan segala ilmu2 engineering aku walaupun Miss Raz, Dr. Supri, Abah a.k.a Pm Ruzaidi, mahupun Dr. Nik tidak pernah mengorganisasikan kuliah tentang jamban di dalam kelas... Oleh sbb aku engineer yg bertauliah, hanya beberapa minit sahaja problem solve...



Rupanya aku dipermainkan oleh diri sendiri dgn meletakkan bakul sabun atas flash jamban.

Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment