Hai awak :)

Saturday, June 9, 2012

Korean's Got Talent (Sad Video)


Nothing impossible in this world...
Aku menangis tgok video ni...
Ternyata Korea's Got Talent lebih saling menghormati walaupun seseorang itu lemah...
Berbeza dgn American's Got Talent yg aku lihat,
seperti memandang rendah akan kebolehan seseorang...


Aku harap aku juga mempunyai sifat sebegini....
Seperti juri2 yg tidak memandang rendah akan seseorang...
Dan seperti peserta itu, yg berani menunjukkan bakat, walaupun mempunyai kekurangan...
mcm tak percayakan... aku menangis, bila tgok mereka semua mengesat air mata...


dan akhirnya berjaya menempa kejayaan...
bermula dgn kehidupan yg hanya keseorangan, sejak dari kecil...
mcm manalah dia boleh berdikari dari kecil...
:')
aku teringat pulak novel 'Konserto Terakhir'
macam sama kan...

"I'm thankful because now I have reason to live"- Sung Bong Choi :)


Sekian, terima kasih :)

1 comment: