Hai awak :)

Saturday, May 4, 2013

Takbir - AllahuAkbar !


Aku tak tahulah, tiba2 aku rasa emo sgt malam ni, 
Aku tak boleh tgok saudara seIslam aku kena mcm tu, 
Bnyk dah aku tgok video kat Syria, Palestine dan macam- macam lg, 
Jujurlah, siapa boleh tahan tgok vide2o tu, apatah lagi secara realitinya. 
Semoga negaraku Malaysia aman makmur selamanya, dijauhkan budaya2 yang tidak bermanfaat, dan dihidupkan dalam agama Islam yang masih lagi waras :'( 
Aku inginkan keadilan, tak kisah mana2 parti, Ya Allah, berikanlah apa yang terbaik buat kami. Lembutkanlah hati para pemimpin yang masih lagi kabur menuju ke arah yang benar. 
Jika Islam itu sudah terlekat di hati mereka, maka Kau panjangkanlah umur mereka agar mereka dapat menunjukkan jalan kebenaran kepada generasi akan datang, dan seterusnya, lahirlah pula generasi yang menegakkan syiar Islam, 
Amin Ya Rab. 
Hati aku cukup bergetar bila ada yang menyebut, TAKBIR- Allahuakbar! 
Kerana aku merasakan seperti aku sedang menuju ke medan jihad. 
Cukup indah :')



Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment