Hai awak :)

Monday, March 11, 2013

Sad


Assalamualaikum WBT

Haritu aku pergi TS dgn kawan2, kami memilih untuk tgok wayang, cerita Beautiful Creature. Demi Allah, aku menangis tgok cerita tu. Bukan disebabkan sedih atau terharu. Tapi kerana nilai agamanya. Krisitan, sungguh banyak unsur2 kristian. Aku sampaikan rasa nak keluar dari panggung. Tp aku hanya menahan. Duduk aku tak menentu. Sekejap bergerak sana, sekejap bergerak sini. Air mata mencurah.

Masa tu mcm2 aku fikir. Ma dgn abah tgh buat apa.. Hanani kat sekolah ke. Abang dkat mana pulak. Yg lain2 tu mcm mana. Sihat ke, selamat ke. Memang aku mengucap je masa. TS nak roboh ke ni.Aku nak kena culik ke lepas ni, Allahu. Macam2 aku fikir.

Lepas ni, aku akan lebih berhati- hati. Aku taknak rasa lagi perasaan yang bercampur baur ni.

Selamatkanlah hambaMu ini Ya Allah...
Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment