Hai awak :)

Saturday, March 17, 2012

Mereka Terhebat 4

ASSALAMUALAIKUM ;)

hari ni nak sambung mereka terhebat yang dah lama terbengkalai episodnya...
yelah.. hari ni nak balik asrama dah... sbnrnya dah lama aku tulis2 psal ni tp tk publish je lagi... :)
sampai dah ada org tertanya2 cerita pasal diri dia ada tak kat blog aku..
haha...

MEREKA ni semua satu bilik prep dgn aku... mmg porak perandalah kan... mcm ni budak SPM...?? budak2 PMR jauh lebih serius drpd kitaorg kat belakang tu...

Ini   NOR SUHAILA MOHD PILUS... okay, seperti yang sudah   berada dalam fikiran anda semua sebaik sahaja melihat gambar dia... Beliau ni seorang yang happy go lucky.. berani menegakkan kebenaran.. Beliau ni tak berapa suka orang panggil dia  dgn panggilan yang dia tak suka, kadang2 tak suka org panggil dia Sue lah, aila lah... nanti dgrlah dia berleter... kalah persatuan mak mak sedunia kalau dgr dia berleter... dgr ada org pot pet pot pet tu dialah tu.. suara dia je org dah kenal... nasib baik tak boleh lawan orang DM berleter memekak menyanyi tu...  

dalam bilik prep aku duduk sebelah dia, memey selalu bertikam mulutlah dgn dia... *bertikam mulut?? or bertikam lidah??* kalau tak berperang dgn dia sehari memang tak sah... dua dua keras kepala nak menang... tapi aku takdelah sampai bergomol- gomol dgn dia... tu dah teruk sgt tu...

btw, even dia ni berani.. dia ada sensitifnya jugak.. kalau tgok dia muncung mengalahkan woody woodpacker tu... ada masalah lah tu.. tak puas hati ke...  asyik membebel pasal kebersihan je... telinga aku yang kecik boleh jadi besar dgn dia pot pet pot pet... XD kdg2 blurr dia boleh sama tahap dgn aku.. haha.. aku suka org yg sama spesis dgn aku ni... takdelah kena aku sorang je ;D 





Ini NUR ADLINA ABU BAKAR
beliau ini digelar galah, papan kering, skeleton dan sebagainya... ;) tak payah exercise pun takpe budak ni... terkena siku sikit orang akan merintih kesakitan.. bagai ditusuk oleh skeleton hidup... dia ni pelik sikit... sebenarnya tak pelik pun... saje je.. hehe... comel dan lawalah dia ni... ramai peminatlah... termasuk junior2 dia... XD haha... takdelah takde... joke~ hmmm.. tak tahu nak tafsir mcm mana... tp dia satu kepala je dgn suhaila tu.. perangai nak pelik2 je... then kalau org tny siapa buat dia nak bagi kepala org tu ligat fikir baru dia ngaku... hahah... nasib aku terhibur dgn perangai diaorg.. kalau tak dah lama aku rebus dia.. buat sup tulang pun best jugak ni.. haha... 

#kalau dia cerita, mangat betul... haila~ kawan2 aku semua mangat2.... macam makcik pun ada.. apalah kawan2 aku semua macam mak cik ni???

oit oit... dia dah ada org yg dia suka.. ;)




Ini pulak ALIA ATHIRA TARMUJI... Big boss aspurie... :) suka buat orang tergelak tiba2.. orang tgh mengantuk pun boleh jadi hyper balik.. kami boleh dikatakan satu geng lah jugak... boleh lah...~ 
tapi kami agak janggal untuk bercakap.. pelik?? tak payah pelik.. dulu sbnrnya okay je dgn dia.. start anis selalu gossipkan aku dgn dia, 
"alia malulah nak ckp dgn nadiah~"
-________-
apedaaaa~ anis anis... bila dia ckp mcm tu aku yg rasa bersalah.. apa aku dah buat sampai dia malu nak ckp dgn aku... boleh kata setiap hari dia ckp mcm tu thun lpas, asal nmpk aku ckp dgn alia je mesti pandang mcam harimau jumpa mangsa...
tp itu semua hanyalah gurauan anis semata...
sebenarnya okay je.. dalam bilik prep siap duduk depan belakang lagi... boleh je ckp2 gelak2..
netball sama2 okay je...
anis punya words je buatkan aku fikir mcm2...
samua SALAH ANIS...!
wahahahahaha! (evil laugh XD)
#masa f4 dulu kalau Anis call je aku dari KISAS tu, mesti dia akan tanya,
"Nadiah dah jadi kawan baik dah dgn alia??"
sungguh anis buat aku nak tergelak... :')


 

Ini FATIHAH ROSLAN... kadang2 aku panggil dia teha, te ah, dan tak kurang juga, air teh ;D, satu dorm dgn aku.. tdur sebelah2... mksudnya katil, jgn pk lain.. aku tak faham betul dia, tdur bawah kipas pun tak payah selimut.. ilmu apa dia ada aku pun tak tahu.. selain neb, aku paling suka buli dia.. rasa mcm best je buli dia, dia pun ikut je... haha... *evil laugh* kalau aku tdur lewat, kdg2 dia akan tunggu aku tdur dulu...
#haha... agak lah tu... tp sometime mcm tu lah...
bantal burger dia aku tak boleh lupa, dah berkulat dalam loker dia simpan ntah berapa tahun.. malam2 nak peluk2 pulak.. aku pun kdg2 TERpeluk burger berkulat dia tu... haha...
aku suka bagi dia cuak, sbb gaya dia, buat aku kdg2 tertanya- tanya apa yg sdg beliau lakukan, kdg2 tergelak sakan dgn diaorg sampai ustazah tegur gara2 bising... bayangkan, pagi2 buta lagi kiteorg dah ddk bergelak ketawa dlm dorm bersama adik2 f4... sampai dorm sebelah tny budak f4,
"dorm apa yg pagi2 dah gelak- gelak tu???"
oleh sbb kiteorg berdua selalu jadi org last yg akan panjat katil dan terbaring di atasnya, kitaorg selalulah nmpk dan dgr org mengigau... ada jugak tgh baring tu dgr org ngigau, terus tersentak, bukannya nak terus selubung ke apa, lagi tgok siapa yang mengigau dan mndgr dgn teliti apa yg manusia itu ckp, pastu mulalah terkekeh- kekeh atas katil smpai bergegar katil tu... hahaha...



 


Ini NURUL HIDAYAH NIZAM.... dia ni tempat aku berleter... dan dibalas balik dgn leterannya yang agak santai itu... dia digelar Drama Queen... sbb kata2 dia yg mcm drama... drama yang tak payah ada skrip.. sari kata dalam kepala dia je... dia pun selalu bertikam lidah dgn alia iaitu jirannya di bilik prep, roomate dia, dan classmate dia.. (0.o) bukan setakat bertikam lidah, bertikam hidung, mulut, mata semua ada... kdg2 sbb diaorglah semua f5 akan tergelak tiba2 dlm bilik prep... dan tiba2 dgr 
"Sssssshhhhhhhhhhhh...." XD
kejadian paling aku tak boleh lupa dgn dia, masa solat isya' yang mana imamnya kami tak dgr suara... masa tu, aku, adlina, dan dia terpaksa imam masbuk gara2 dia nak buat cara menepuk tgn kalau tak dgr suara imam... dahlah imam masbuk... pastu saf terakhir pulak tu... hujung2 saf dah khusyuk solat, kiteorg terkekeh2 lagi... nasib lepas tu boleh solat.. kalau tak sampai habis solat jemaah tu lah kiteorg gelak...








Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment