Hai awak :)

Friday, January 11, 2013

PMG 2013


Assalamualaikum Dato/ Datin/ Tuan/ Puan/ Encik/ Cik/ Atuk/ Nenek/ Anak/ Cucu/ Cicit sekalian :)

Hari tu aku dapat IM chat drpd seseorang,





Hahaha, actually Hamba Allah tu pengarah program untuk 'Program Menara Gading 2013'. Sebenarnya Haizan pernah suruh aku join kem2 yang PEPIAS Selangor anjurkan. Tapi aku buat dekk je. Macam2 alasan aku bagi kat dia.

"Tgok dululah, kite sibuklah. Kerja lagi."
"Tak tahu lagilah. Kena tanya abah dgn ma."

Abah pun sebenarnya memang suruh aku join group2 NGO lepas SPM ni. Kalau nak kerja pun tak kisahlah. Aku pun terdetik nak sertai group2 NGO ni. Tapi tak tahu macam mana dan takde kwn nak join. Terlupa pulak aku antara ahli yang tak berapa nak aktiflah untuk PEPIAS. Aku pun tak tahu apa nama panjang dia. Har har har XD Jadi aku pun mulalah baca sikit2 wall post untuk group tu bila haizan galakkan sgt join aktiviti PEPIAS.

Jadi, bila org kuat dia sendiri dah tegur dan ajak, siap mention haizan yang suruh. Aku dah tergelak dah. Budak duk Mesir pun still boleh lagi main org tgh. Terus cerita kat abah dgn ma. Tp tu lah, kerja~ Hope dpt pergilahh...

Jadi kepada sesiapa yang terbaca post ni, pergilah program ni. Bagus untuk korang. Tapi dgn syarat korang adalah pelajar2 yang tertera seperti gambar di bawah. Hamba Allah ni suruh aku ajak ramai2. Dia nak ramai budak2 18 yang pergi sbb dia ex-18 :) Lupakanlah sekejap aktiviti korang cuti ni. Benda ni 4 hari 3 mlm je. Bayaran RM 50 je. Dia kata selalu RM80. Untuk masa hadapan anda kat u jugak nanti *Cara aku ckp ni mcm aku pergi je~ Doa2 lah aku boleh pergi~* Bolehlah ajak ramai2, nak lebih maklumat, klik sini :) jgn lupa sign in fb dulu...





Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment