Hai awak :)

Tuesday, January 1, 2013

first day of january :)

Assalamualaikum....

Alhamdulillah... harini first time kerja...
Penatlah jugak, org semua nak beli baju last2 minutes...
Not bad..
aku yang tak pandai bersosial sgt ni, kira okaylah banding dgn dulu2,
baru kenal pun dah boleh borak2, sportinglah jugak akak2 kat sana... :)
tp yang paling buat aku ternganga, oku fikir takde lelaki tau kerja situ...
rupa2nya diaorg half day je~~~
patutlah...

First day penatlah, aku tak biasa lagi.. aku pening mula2 tu, sbb ramai sgt customer, tu sbb aku tknk kerja restoran... tak boleh tahan~
akak2 sana ckp, biasanya time2 nak bukak sekolah la ramai customer, esok lusa org dah sekolah dah boleh borak2 tgh2 kedai dah.. haha...
tp bila boss dtg semua kelam kabut kononnya kira stoklah... itulah, inilah, haha, tu paling lawak aku tgok diaorg semua lari2 bila boss dtg, drpd tgh gelak2 terus bisu, itu aku rasa paling aku nak gelak tp tak boleh.. hahaha...
aku rasa untung jugaklah aku ditawarkan disitu,
ukhuwah diaorg, dah mcm family dah...
okaylah tu, untuk permulaan ni,


Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment