Hai awak :)

Wednesday, January 2, 2013

Tak tahu nak buat tajuk post apa~


Assalamualaikum :)

Baru 2 hari aku kerja aku dah rasa penat dah... Mengantuk gila~ Aku cubalah jugak nak mesra2 dgn mereka2 di kedai itu walaupun kadang2 aku ni macam mengantuk gila... Semalam dapat arahan kena lead stationary and sports wear dekat canggih. My partner is Kak Azlin yang comel~ Still trying to be good to her. Doakan aku :)

Baru harini abah kerja. Semalam first nani pergi sekolah abah ambil cuti. Jadi senanglah abah nak hantar aku. Sekarang ni aku berada di surau CIAST. Bergolek- golek aku dalam surau ni. Tidurlah. Dah boleh buat filem hindustan dah. Kalau duduk rumah confirmlah susahkan abah nak kena pusing rumah balik ambil aku, then hantar aku balik. Bila aku tgok ma dgn abah macam rushing je pagi2, aku kesian pulak tgok. Nampak gayanya sampai bulan depanlah aku kena duduk surau CIAST ni sebelum start kerja~

Teringat pulak apa yang abah ckp masa ambil aku pulang dari kerja tu,

"kak, semalam abah bgth abang kakak kerja dkat PAS. Lepas tu abang tnya kenapa tak bgth dia dulu. Kalau tak dia boleh tolong uruskan kerja dkat Seven Eleven depan rumah tu,"

Aku rasa, mungkin dalam bulan 2 nanti, aku berhenti kerja kat Canggih tu kot. Dan mula kerja dekat Seven Eleven dpan rumah aku tu je. Senang sikit. Naik basikal, jalan kaki pun boleh. Dah dekat sangat dah tu. Aku dah bagitahu abah da tadi waktu makan pagi. Abah kata nnti abah bgth abang balik. Harap2 tu menjadilah. Aku taknaklah susahkan ma dgn abah.

p/s: Ujian berkomputer tak tahu nak ambil bila. Sejak kerja ni macam takde masa je nak baca buku panduan dia tu :(
Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment