Hai awak :)

Friday, February 17, 2012

Be strong

pause lagu dibawah,
mood untuk entry kali ni tak sesuai untuk lagu yang didendangkan sekarang,

.............................................................................................................

Saat aku membaca post beberapa org sahabat aku,
hati aku sebak,
terguris, dan sedikit pedih terasa luka di hati ini,
tapi aku tak mampu untuk mengeluarkan air mata lagi,
rasanya seperti sudah tiada lagi air mata ni,
dgn keadaan mata aku yg seperti ini,
mungkin akan memburukkan lagi keadaan...
percayalah....

AKU SAYANG ASRAMA 18...

disitu tempat aku berubah...
menjadi yang lebih baik...
dan disitu juga,
aku mengenal erti persahabatan...
mana mungkin aku dapat menerima keputusan sebegini,
tapi, seperti yg pernah aku post suatu ketika dahulu...

ALLAH TAKKAN MENGUJI HAMBANYA DENGAN UJIAN YANG TAK MAMPU UNTUK KITA TEMPUHI...

semua ujian dan dugaan yang Allah beri kepada kita,
semuanya dapat kita lalui dgn baik,
dan sekarang aku percaya, aku adalah insan yang telah dipilih oleh Allah untuk menerima dugaan seperti ini,
Allah lebih mengetahui setiap umatnya sama ada dia boleh berhadapan dgnnya ataupun tidak,
dan kini aku telah mengetahui jawapannya,
aku adalah insan yang boleh berhadapan dgn dugaan seperti ini..
aku percaya padaMu Ya Allah...

Ya Allah....
kau berilah kekuatan dan semangat kepadaku, Ya Rabbi...

Neb, Dayot, kita akan tempuhi segalanya bersama...
susah senang sama2 kita tempuhi...
jangan mudah mengalah,
juga kepada 16 orang lagi sahabat di sana,
semoga kita dilindungi,
perbanyakkan doa..
semoga perkara ini menjadikan kita seorang yang lebih berhati- hati lagi di masa yang akan datang...
dan semoga perkara ini merapatkan lagi ukhuwah kita bersama...
kan kita baru belajar erti sebenar persahabatan kat INTEC haritu kan,
susah senang sama2 kita hadapi,
and try to protect each other,
barulah itu dinamakan sahabat sejati selamanya... :')
korang boleh,
nak peluk korang ketat ketat.. :')

terima kasih kerana memberikan kata2 yang menyentuh hati aku...
and thanks for trying to protect me,
thanks for the comfort...




Sekian, terima kasih :)

2 comments:

  1. Kak Nadiah, kitaorang minta maaf sangat2 setelah apa yang kitaorg buat selama ni. Kitaorang tak sangka benda ni sampai ke tangan ustazah.

    ikhlas dari hati,
    wakil f2 <3

    ReplyDelete