Hai awak :)

Monday, February 6, 2012

jemputan perkahwinan

Assalamualaikum :)

title...
hmmm, masalah aku dlm karangan paling susah nak buat tajuk, dan pendahuluan...

tadi pergi org kahwin kat bangi...
pergi org kahwin ea, bukan pergi kahwin ;)

maklumlah, baru je belajar PSI tajuk PERKAHWINAN... semua senyum2 je time belajar, ustazah mcm faham je.... terbaiklah Ustazah Sa'adiah, sayang ustazah... haha.. aku pulak asyik nak gelak je tgok diaorg dlm keadaan serius tak serius, senyum tak senyum tp nk cover... buat muka cool mcm tkde benda pun ada, yg ngantuk pun ada, tak lain tak bukan Izzah, mcm manalah dia boleh mengantuk,
bukan dia ke yg suka sgt, haha... XD

PSI paling aku suka, tp than jelah rasa kecewa sbb nak dpt A- lagi 2, 3 mrkh je, dpt A- pun kira ok lah...
doakan aku...

pergi org kahwin td, ada budak sekolah menengah main kompang,
aku fikir, kalau dia jemput budak skolah aku lagi gempak kot,
aku main pun boleh,,
dah belajar dah dgn diaorg main kompang hari tu..
terima kasih ye budak kompang...
padahal tak jadi pun buat persembahan guna kompang.. sia sia je...

#ceng ceng ^^


dunia ni tak sangka pulak kecil,
boleh pulak jumpa Hanis- 5 Umar tu,
well you know me, aku pura2 tak nmpk je,
tak kan nak tegur tnya dia skolah mana pulak,
kalau power spek aku tak bertambah maknanyalah betullah tu dia...
takut pelanduk dua serupa pulak,

*doakan apa yg aku nak jadi suatu hari nanti akan menjadi kenyataan...
kalau permintaan aku dikabulkan, aku belanja semua kawan yg jumpa aku dewasa kelak ;)
yg cari aku jelah...
Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment