Hai awak :)

Friday, February 3, 2012

I'm back :)


Assalamualaikum...

Alhamdulillah, selamat sampai rumah pkul 6.15 ptg,
punyalah ingtkan tak balik, boleh study2 sikit kat asrama tu,

#ecececehhh....

rupanya aku lupa org india nak sambut thaipusam,
#)

hey, Maulidur Rasul aku ingt lah :)
cuma ingtkan cuti kat asrama saja...
baru je dpt cuti seminggu, dah dpt cuti lagi, mengeluh org DM masa mkn tghari tdi :)
maklumlah, diaorg suka bagi kiteorg makan....
tulah dah naik berapa kilo dah ni,
pipi ni dah boleh dilapah bagai kulit lembu masa hari raya aldiladha dah...
tambah muka yg semakin hari semakin PUTIH ni walaupun dalam masa satu hari je dkat tmpat lapang tanpa bumbung belakang blok D aspuri tu...
semakin lama disana semakin putih lah aku disini....
semua pakat jelous nak tegur2...
tu belum tambah mengejar2 pingat di tepi jalan raya lagi...
ntah boleh kejar ke tak tahun ni tak tahulah...
jgn terkejut kalau muka aku macam tepung gomak nnti,
pengsan pulak kawan2 aku yg dah berhijrah ke tmpat lain tu bila tgok aku,
dahlah pressure belajar, tambah bila tgok aku, mcm tgok hantu, trus trauma tak boleh SPM..
XD

itulah, kalau dah kulit sensitif...
mmg cepat merajuk...
susah pulak tu nak pujuk balik...
kena tunggu dia redalah...

doakanlah agar aku dapat melalui liku2 kehidupan untuk tahun ni yang agaknya dah semakin meningkat peratus kesibukannya...
tak tahulah meningkat berapa peratus...
unknown%

masa pun mcm makin lama makin pendek bagi aku tahun ni,
pukul 1.00 pagi rasa mcm baru lagi untuk aku tidur....
baru dpt rasa apa yg senior rasa, mmg patut diaorg marah2 kiteorg dulu2, aku faham perasaan dieorg...


Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment