Hai awak :)

Thursday, February 16, 2012

Tuhan, tolong aku....


Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

peristiwa yg langsung aku tak boleh lupa,
sepanjang 2 minggu di asrama kali ni,
sungguh,
baru saja balik dari camp,
dan baru saja air mata keluar mencurah- curah dgn bnyak semasa camp...
kini, air mata keluar lagi mencurah- curah tanpa henti...
aku tak boleh lupa langsung :'(
sumpah... macam mana aku nak lupa nasib yg aku terima sekarang ni...
aku hanya mampu bersabar dan berdoa,
dan terus bersabar sehingga keputusan betul2 dibuat 18 feb ini...
doakan aku...
bukan aku, tetapi KAMI...
aku memerlukan doa korang sekarang,
benda ni menentukan kehidupan kami samada berakhir sampai disini,
ataupun kami dapat meneruskan perjuangan ini,
tolong,
bantu aku,
dan doakan aku...
aku perlukan semua itu sekarang ni..
aku perlukan kekuatan untuk bantu diri aku kembali tersenyum...
aku perlukan teman yang dapat menenangkan hati aku...
tolonglah, 
bebaskan kesedihan dalam diri aku sekarang ni....


yang berharap...
dan terus berdoa....
masih lagi menunggu kata putus...


Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment