Hai awak :)

Saturday, January 21, 2012

SWEET SOUR :)

Assalamualaikum...
again pada malam ini...

aku nak share satu cerita...
iaitu pasal tidur dalam kelas...

CARA AKU NAK ELAKKAN:

beli gula2 SWEET SOUR...
then mkn...
setiap minggu balik aku beli satu dua pack SWEET SOUR tu...
bila ngantuk je dlm kelas.. aku mkn lah..
dah boleh kata setiap hari aku mkn gula2 dlm kelas...
aina (si penjual gula2) tu pun dah jual gula2 sweet sour bila aku sarankan sruh dia jual gula2 tu...
mulanya, dia jual 10 sen je...
tpi bila aku tegur... dia jual 20 sen...
mana boleh jual 10 sen je...
dah lah gula2 tu mahal... sikit pulak tu dlm satu pack..

dan trend budak perempuan abu bakar....
dari thun lpas sampailah thun ni...
mkn dlm kelas time cikgu ajar...

#mcm tak ckup mkn je kan...

tp budak2 duduk blakang je lah.. and second dri belakang...
galak gile mkn...
mcm mkn nasi je... hahaha... takdelah smpai mcm tu...
hilangkan mengantuk je...
mmg hilang...
tp tak sampai 10 minit, ngantuk balik...
mkn balik...
ish ish...
minum air pun mcm xde guna dah...
pernah sbb ngantuk sgt.. mnum bnyk2...
keluar kelas pergi tnds dah dkat 4 kali dah...
budak kelas lain dah boleh hafal dah muka aku time tu...
rafidah pun pernah.. hahaha..
tak boleh tahan...

aku dah bnyk jugak kena tegur..
tkut lidah rosak mkn benda msam2 selalu...
takut tu ada...
tpi nak buat mcm mana...
bagi aku fokus dlm kelas sgt penting...
that's why, aku mcm tk kisah sgt...
lagi2 tahun ni SPM..
doa2kanlah aku sihat ye... :)
Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment