Hai awak :)

Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012

Assalamualaikum... :)

selama lebih kurang 3 hari aku x menyentuh laptop...
tak update blog tersayang ;)
Alhamdulillah.. sembuh jugak aku...
selama 2 hari, rasa mcam tk ckup nafas...
dan asyik terjaga pagi2 buta... panggil ma pun tkde suara yg menyahut...
rasa mcam mati keseorgan je... *hehe*

#agak2 lah tu...

dan selama tu jugaklah sedara2 dok perli aku...
"haih kakak... nak mula sekolah baru nak sakit... nmpk gaya mcam tk nak skolah je..."
-________________-
nak buat mcm mana.. bukan aku yg mntk pun... biarlah... tahun 2011 aku tk sakit lagi yg teruk2.. yg biasa2 pernahlah.. haha.. 

Alhamdulillah lagi sekali...
*nak katalah.. tk pyah mkn ubat pun boleh sembuh.. doa bnyk2 je mintak cpat sembuh... :)*
takbir!
Allahuakbar!

#hehe... pengaruh pergi ceramah ustaz Azhar... ;)

kerana ubat itu hanya membantu menyembuhkan penyakit kita, tetapi Allah yg menyembuhkan...
dgn izinNyalah kita boleh sembuh..

#aku bukan nk ckp pasal ni sbnrnya....

mula dari awal balik....

.....................................................................................................

Nadiah 'Izzati ingin mengucapkan...

SELAMAT TAHUN BARU 2012...!!!

#eerrmmm... tak terlambat lagi kan.....???

Semoga tahun baru ini menjadikan kita lebih pandai, lebih bergaya, lebih cool, lebih baik, dan lebih meningkatkan iman kita untuk kembali ke jalan Allah... InsyaAllah...

So.. BYE BYE 2011... :'(
nmpk tak SAYONARA yg aku tulis tu??? lupa nak guna pen... ;)

tahun yg paling sejarah dalam hidup aku...
semua tahun sejarah kott...
2011.... bnyk kenangan yg aku lalui, samada seorg mahupun bersama yg lain...
sukaduka, bnyk aku lalui...
tk lupa juga, debaran2 yg aku lalui... ;)


2012...
first time aku sambut tahun baru kat luar...
Alhamdulillah lagi... :)
sebab permulaan dlm hidup aku sambut tahun baru kat luar dgn sambutan yg penuh dgn barakah...
dalam keadaan tak menentu aku tu...
aku kuatkan diri pergi dengar ceramah Ustaz Azhar Idrus di Dataran Kemerdekaan...
ada Zizan sekali... memang aku yg dah lemah longlai, tunggu masa nak gedebuk tgah jalan tu terus segar bugar bagai sayur sawi yg baru di petik dari ladang... dari ladang???? apa2 lah... ^^

there,
aku jumpa ramai yg aku kenal...
Ustaz Noordin-18, budak aspura form2 (aku lupa nama)-18, Ummi-18, Basyeer- budak tusyen dan hantu yg pernah menghantui aku dulu*nasib dia x nmpk aku.. dia tak tahunya aku cerita pasal dia, dia mana ada blog.. ;B*, ex-18 yg umurnya dah berapa tak tahu, lagi.. tu je kot... mgkin ramai lagi yg bakal aku jumpa, tp kalau dah 80,000 org dtg mana lah aku nak cam...

aku ada rakam jugak babak2 yg lawak2 antara zizan dan Ustaz Idrus, tp aku xnklah masukkan yg ori punya aku rakam, sbb ada suara aku dah gelak2, aku pulak tergelak2 dgr aku gelak yg mcam tk ckup nafas tu...

sbnrnya, bukanlah ceramah yg biasa korg dgr kat masjid tu, tp ceramah santai, Ustaz Azhar tu akan jawab soalan2 yg tertera pada kertas yg mana zizan yg akan membacakan soalan itu...
santai~

nah, tgoklah lwak mereka dlm video youtube nih,
yg buat aku segar bugar bak sayur sawi tu.. XD
mereka serasi bersama....

okay...  permulaan pun dah lawak... ^^

hukum main alat muzik

hukum langgar lampu merah

betul ke perempuan tak wajib pakai tudung???

bnyk lagilah.. takkanlah semua aku nak letak semua kat sini... dan semua soalan yg diajukan semua lawak2... kalau nak korang tgoklah kat youtube sendiri...

tp paling aku gelak sambil tepuk tepuk tgn...


itu saje yg aku nak post,
esok nak pergi asrama dah...
ni pun dah lama aku save post ni jadi draft, tak sempat nak publish...
okay...
bye bye :'(

Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment