Hai awak :)

Thursday, December 13, 2012

Marathon


hari tu jalan2 pergi beli barang dapur...
dah kosong dah peti...
aku teringin nak beli mee sedap goreng punya...
tp, tesco extra yg besar ni pun  takde jual...
habis stok kot.. tp aku tak nmpk mana2 ruang kosong pun...
ahh.. lantaklah...
then tiba2 nampaklah mi Ruski...
aku pun sempat bermonolog sendirian.. hihi...

"rasanya ni lah yang famous kat aspura tu... apa yang sdap sgt sampai diaorg melantak gila ha?? biasa je..."

aku pun tgok2lah pack dia.. baca2... nak jadi pakar pemakanan kan... poyo2 la sikit bajet terer bab2 ni...
dan aku pun sahut seruan nak cuba rasa... aku pilih tomyam...
huh... walaupun thailand dah kenakan malaysia gila ah sampai aku rasa nak tuntut keadilan... tp benda tu tetap tak boleh jadi penghalang antara aku dgn tomyam :)

okay cukup...
singgah Hero pulak...
ma... memang kalau nak beli apa2 sanggup pergi 5 buah tempat sekali gus semata- mata nak dpatkan harga murah... aku rasa aku pun macam bakal ikut jejak ma... -__-

sbnarnya bukan ini yg aku nak huraikan... :D
tp... apa yg aku nak huraikan ialah matlumat yg aku nmpk masa nak pergi beli pisang goreng...

yeah... aku nampak pertandingan marathon gitulah yg akan diadakan pada 28 Disember ni...
aku ada suarakan pada ma yg aku nak join benda alah tu...
sbb teringat kak cik yang dah bnyk mng pertandingan marathon...
teringin jugak nak sahut...
tp bila baca betul2 balik...
hadiah untuk 10 org je... -___-"
mmglah mcm aku ni pernah dpt top 10 kat sekolah kan~ (-___-)
nak dpt top 20 pun dah tercungap- cungap...
ma tak habis2 mengata...

"kedekutnya hadiah untuk 10 org je... yg masuk mestilah ramai..."

tp aku nak jgk buang lemak....
berbulan- bulan cuti ni...
makin banyak ternak lemak... ^^
aja aja fighting!! *mcm masuk~*

#pergghh... tomyam ruski mmg menyakitkan tekak aku... gila kau lah dia punya tomyam.. sampai pagi esok masih lagi terasa....



Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment