Hai awak :)

Wednesday, December 14, 2011

One Utama^^

Assalamualaikum WBT....

seriously hari ni aku teruja sgt.. dpt jumpa aliyatul, ainu, salisa dan neb... neb??? eerrmmm... walaupun slalu jumpa... errmmm... rindu jgk^^... I think they're really awesome.. I repeat... THEY'RE REALLY AWESOME... rasa bertuah ada kawan seperti mereka.... yang selalu buat aku gembira.. walaupun kadang2 ada masa aku sdih... tp aku tak mampu tahan kalau diaorg slalu buat lawak dpan aku... air mata kesedihan pun boleh jadi air mata keketawaan... haha XD...

ANDA PERLUKAN BUKTI???
jgn risau.. ada...

2.45 petang- Rabu- 14 Disember 2011

aku, aliyatul, dan neb yang masuk ke GSC, hall 3... ainu dan salisa pulak dah lame masuk hall lain tgok twilight... walaupun dah terlambat 45 minit... (sebab lambat smpai + solat dulu) tp redah jelah dgn air coke di tgn kanan dan popcorn di tgn kiri...

#terima kasih kpd salisa kerana dah tempah ticket awal2...

dgn muka tak malu kami masuk dan meredah pawagam yang gelap itu.. sungguh malang nasibku kerana terlanggar dinding bila masuk je dlm tu -___-"

#aku bukan kaki wayang.. nak masuk pun 1001 soalan aku tny.. so aku biarkan aliyatul dan neb yang membawa aku ke jalan yg benar...

dan sungguh malang jgk apabila aliyatul yg rabun itu sruh aku masuk dulu... padahal aku bukan tahu pun tmpat ddk b13-15 kat mane.. kan aku men duduk je kan... tak tahu pulak tmpat ddk ade number.. huhu.. last2 aku pergi dulu smpai lah ke tmpat ddk paling atas skali..

#aku main jalan je smpai neb kata stop...

sebenarnya aku jlan dulu.. neb blakang aku, dan aliyatul yg rabun tu sruh jlan dlu... tkot langgar tiang pulak...

"eh, ade tiang ke??"

tpi neb duduk dulu... kesimpulannya aku dok tgah lah... nseb baik aku msuk kemudiannya.. kalo x ddk sbelah lakilah.. tak boleh lah nak sandar atas tgn dieorg...
dah ddk... kami pun memandang skrin... dalam hati aku...

"WAH.. OMBAK RINDULAH....!!! sedih betul tak tgok dri awal...."

percaya tak aku tgok OMBAK RINDU?? second time kot aku masuk tmpat mcam tu lpas aq tgok HP7 kat GSC, Midvalley...

tgah tgok2 tu kan... boleh pulak popcorn aliyatul jatuh.. nseb baik smpat tgkp... sdeyh sgt kot tgok...

#padahal baru 5 saat ddk...

apa lagi.. sape tak gelak... then boleh pulak aliyatul ckp kat aku...

"tgok depan kita, sederet golongan makcik makcik..."
-__________-" haah!

see.. gelak lagi, then boleh pulak neb tny aku...

"dieorg dah kawin eh sbnrnye???"
"-____-" manelah kite tahu baru tgok..."

see.. gelak lagi...

bila kiteorg dah berhenti ckp, kami menumpukan sepenuhnya terhadap cerita itu... tiba part sedih.. adaa hamba Allah ni gelak pulak... kuat plak tu.. bhgian dia je... org lain dgr joinlah skali gelak... aku yg dah nak leleyh ni... pon tergelak jgk bila neb dgn aliyatul pon gelak...

#terasa air mata masuk balik je... -___-

bkn skit part org gelak.. bnyk pulak tu.. makcik2 yg duk sederet dpan aku pun gelak2... aku nak menghayati pun tak boleh... tgah seronok tgok... tbe2 handphone aku berbunyi.. nseb x kuat.. dan nseb time tu sound die kuat... ape lagi.. aku tros off handphone2 aku... buat cuak je...~

then mkan kat Mcd.. punyalah besar one utama tu.. sampai tersesat2... mcam dah tawaf je kat situ.. mcam2 perkara jadi masa tgah cari Mcd tu.. boleh kata stiap saat ketawa... ada jgk situasi ni yg berlaku...

"Nadiah nadiah... ada org tu sama tudung dgn nadiah, bila dia nmpk nadiah... dia gelak2..."
"mane neb! mane!!"
"dah pergi sane dahh...."

bila nak balik pulak, aku tumpang rmh salisa last minit.. sms dgn abah, abah kata ok... nak naik kereta.....

-___________________________________-

satu masalah lagi.. kereta mak salisa myvi.. mak lisa memandu, sbelahnya kak chik (kakak lisa) dan di belakang kami berlima.... muat ke??? mmg muat.. kami terpaksa berhimpit.... BERHIMPIT... dan aku menjadi mangsa ddk atas org... and of courselah aku paling tinggi time tu kan.. dan neb dgn ainu paling selesa... kesian salisa.... msti sket kaki dia... dah hantar sorang demi sorg... akhirnya sampai rumah salisa... lega sikit... sampai lah abah dtg ambil... mmg seronok... bnyk lagi bende kelakar kot.. tak larat dah nak cite... kalau tak sampai esok pon tak hbes...

HARI YANG PALING KELAKAR..
dgn karenah dieorg sesat... aku pun sesat.. mcam2 lagila

SAYANG MEREKA...

Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment