Hai awak :)

Tuesday, December 27, 2011

Similar face...


Assalamualaikum...
HELLO HELLO :)

Sejak kebelakangan ni, aku selalu bandingkan muka2 artis yg mirip2 lah jugak dgn artis lain....
sbb aku kalau tgok artis, aku suka bandingkan muka diaorg dgn kawan2 aku, takpun dgn artis2 yg lain... :)
tak kisahlah dari segi rupa ke...
perangai ke...

#tulah, dah perangai aku mmg mcam tu, suka fikir jauh2...

kat bawah ni, aku kongsikan beberapa artis yg mirip wajahnya dgn artis yg lain...

1)
=Choi Sooyoung=

Kalau korang tak tahu siapa dia ni, meh aku terangkan...
Dia ni adalah salah seorang member SNSD atau dikenal sebagai GIRLS GENERATION...

#apa tuhh??

itu adalah group k-pop yg org tgah gila2 kan skrg ni...
dlm group tu aku selalu usha dia... hehe...
minatlah maknanya tu...

#tapi aku dah kuranglah korea2 ni.... 

sometime, bila aku tgok dia senyum nmpk  mcam ASHILA NADHIRA pun ada...
(betul ke eja ni.. lantaklah...)
haha....

dan aku rasa dulu2 bila aku selalu tgok dia ni, aku rasa muka dia macam.....

=Elyana=

hmmm... aku rasa muka dia mcam elyana...
tang pipi sama sikit, tang mulut... hmmm... mana2lah...
dulu aku pun minat dia jugak...
sbb tgok cerita 'DUNIA BARU'...
nmpk stylo je dia berlakon...


2)
=Hyun Bin=

yang kedua adalah Hyun Bin...
tak kenal jugak??
dia ni pelakon korea.. berlakon dalam cerita 'SECRET GARDEN' dan lain2 lagi...
best gila cerita ni...
aku tak tipu.. lawak gila...

=Colin Morgan=

ha... sama tak sama tak?????
dua dua cengkung...
ambik...~

#ni semua sbb terpengaruh tgok cerita MERLIN ni lah...
terus aku teringt muka dia mcm Hyun Bin...


3)
=Aznil Nawawi=

muka dgn org yg aku nak bendingkan ni, takdelah sama mana,tp adalah sama sikit bgi aku.. and diaorg pengacara..
perangai pun lebih kurang sama..
cuma umur je lain.. hehehe...

taaarrrraaaaaaa~

=Leeteuk=

haha....
ni org korea jugak...

#semua aku samakan dgn org korea...

sbb mmg itu yg aku rasa sama...
dia ni pengacara, penyanyi, penari... dj radio.. ha apa lagi...
lebih kurang mcam Aznil Nawawi lah tu..
tu yg aku rasa sama tu.. perangai pun 2 x 5 je...

4)
=Song Seung Hun=

ni actor korea...
bnyk berlakon.. antaranya dlm drama 'My Princess'
tak tahu lah muka dia ada sama ke tak dgn org bwah ni..
tpi bila dieorg berlakon muka mcm sama sikit2...

=Zack X Factor=

Semenjak tgok 'Bunga April' lah aku rasa muka diaorg mcam nak sama...
lagi2 time dia ni pakai spek..
mcam ada sikitlah...
maybe kalau tgok gambar lain, tgok diaorg berlakon baru perasan sikit kot...
bagi aku bahagian mata mcm sama sikit...

okay.. sekarang ni tu je yg baru aku perasan...
kalau ada lagi nanti nantilah aku post...
kalau korang rasa lain... biarlah...
setiap orang ada citarasa/ pandangan yg lain...
:)

Sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment